Často kladené dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy, které na SantoVolcano.cz dostáváme.

Pokud tu odpověď na svoji otázku i přesto nenajdete, neváhejte nás kontaktovat. Jak? Přejděte k sekci „Obecné informace“ na spodní části této stránky.

Proč se zaregistrovat na SantoVolcano.cz?

Pokud si u nás vytvoříte účet, získáte následující výhody:

  1. Přímý přístup ke své historii objednávek.
  2. Automatické uložení doručovací adresy, abyste ji nemuseli vyplňovat při každé objednávce znovu a znovu. 
  3. Za každou objednávku se Vám sbírají body.
  4. Tyto nasbírané body pak můžete zhodnotit při každé další objednávce.
  5. Speciální nabídky a slevy jen pro Vás.

Kde si můžu objednat vaše produkty?

Kde jinde než online, z našeho online obchodu, na kterém se právě nacházíte!

A samozřejmě také v našich obchodech. Pokud se někdy v budoucnu ocitnete na naší nádherné Krétě, rádi se s Vámi setkáme tváří v tvář.

Můžete nás najít zde:

Zámecký vrch 391/3
Karlovy Vary 360 01

Způsoby platby.

Jak mohu zaplatit svou objednávku?

Na naší stránce santovolcano.cz můžete platit třemi různými způsoby. Přes platební kartu, bankovním vkladem nebo osobně na Showroomu Santo Volcano.

->   Kreditní kartou

Naše stránka SantoVolcano.cz spolupracuje se společností ComGate, která zajišťuje bezpečnou platbu kreditní kartou.
Tyto platby jsou certifikovány mezinárodními systémy Norton Secure by Verisign, Verified by VISA, MasterCard Securecode a také PCi DSS.

->   Bankovní vklad

Majitel účtu: WILLGRADE Czech Republic s.r.o.

Komerční banka:

Kč a € – (CZK a EUR)

Číslo účtu: 123-248340287/0100

Vaše objednávka bude odeslána okamžitě po dokončení transakce a připsání peněz na účet společnosti WILLGRADE Czech Republic s.r.o. Při vkladu částky budou zákazníkovy naúčtovány poplatky za převod, a je tudíž zodpovědností zákazníka se ujistit, že vložená částka (bez poplatků) přesně odpovídá ceně objednávky.

Které kreditní karty přijímáte?

Visa, Mastercard, Maestro

Doručení produktu.

Jsou vaše produkty při přepravě dobře zabaleny?

Pro přepravu svých produktů používá firma SantoVolcano.cz speciální ochranné balení, které zajistí, že vám produkty vždy přijdou v perfektním stavu.

Mohu si nechat objednávku doručit v dárkovém balení?

Samozřejmě! Prostě to jen při potvrzení objednávky napište do komentáře. A také nám můžete napsat zprávu či e-mail, pokud si přejete, abychom přidali i přání.

Jak rychle moje objednávka přijde?

Všechny objednávky obdržené do 18:00 s doručením přes doručovací službu PPL nebo GEIS jsou zpravidla odeslané buďto následující den den, nebo nejpozději do 48hodin od obdržení objednávky a platby za ni.

Všechny objednávky obdržené do 18:00 s doručením poštou jsou obvykle zaslány následující pracovní den po obdržení objednávky a platby. Velmi zřídka je zásilka odeslána až do 72 hodin.

Jaké metody dopravy používáte?

Evropská unie – kromě České republiky

Objednávky určené do zemí Evropské unie jsou odesílány denně přes doručovací službu PPL, GEIS nebo Českou Poštu. Jakmile si kurýr Vaši zásilku převezme, pošleme Vám e-mail se všemi podrobnostmi dodání, včetně čísla zásilky a odkazu, se kterým můžete svůj balík sledovat.

Evropská Unie a ostatní země

Objednávky do EU a evropských zemí mimo Evropskou unii a do zbytku světa jsou zasílané denně službou PPL nebo GEIS jako doporučené zásilky. Jakmile partner obdrží Vaši zásilku, pošleme Vám e-mail se všemi podrobnostmi dodání, včetně čísla zásilky a odkazu, se kterým můžete svůj balík sledovat.

Je doprava zdarma?

Samozřejmě! U každé objednávky v rámci ČR s hodnotou přes 2000 Kč je poštovné zdarma.

Jak se dozvím, kolik při objednávce bude stát poštovné a balné?

Poštovné se automaticky vypočítává okamžitě po přidání produktů do košíku a můžete ho po zadání doručovací země najít v kolonce „Odhadované poštovné a ostatní poplatky“.

Jak dlouho trvá doručení zásilky?

Objednávky v rámci Evropské unie zaslané přes PPL jsou většinou doručeny během 4-5 pracovních dnů.

Průměrná doba doručení objednávek zaslaných Českou poštou je 8-10 dní. V každém případě ale vždy můžete stav Vaší objednávky zkontrolovat díky číslu zásilky, které Vám pošleme. 

Do kterých zemí doručujete své zboží?

Do všech koutů Evropy! Pokud se z nějakého důvodu Vaše země ve výběru doručovacích adres nezobrazuje, kontaktujte nás prosím, abychom to mohli napravit a přichystat Vaši objednávku k odeslání.

Můžete udělat výjimku a poslat mi mou objednávku mnou vybraným způsobem?

Samozřejmě! Pokud si přejete zaslání objednávky jiným způsobem než těmi zmíněnými výše, kontaktujte nás! Pokud bude objednávku zaslat Vámi preferovaným způsobem možné, budou Vám následně naúčtovány i zbylé náklady na doručení.

Může se doručovací adresa a fakturační adresa objednávky lišit?

Ano! Pokud si přejete zaslat objednávku na odlišnou adresu, prostě přidejte tuto adresu kliknutím na „Použít novou adresu“.

Nejsem si jistý/á, které země patří do Evropy a do Evropské unie. Můžete mi poradit?

Jistě!

Do Evropské unie patří tyto země:

Rakousko, Belgie, Bulharsko, Francie, Německo, Dánsko, Řecko, Estonsko, Irsko, Španělsko, Itálie, Chorvatsko, Kypr, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Malta, Velká Británie (v současnosti), Nizozemsko, Maďarsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Švédsko, Česká republika a Finsko.

Zbývající evropské země (další země, Balkán, provincie atd.) jsou:

San Marino, Ázerbájdžán, Albánie, Andorra, Arménie, Vatikán, Bosna a Hercegovina, Gruzie, Gibraltar, Švýcarsko, Island, Kosovo, Bělorusko, Lichtenštejnsko, Černá Hora, Moldavsko, Monako, Norsko, Ukrajina, Makedonie, Rusko, Srbsko a Turecko.

Všechny země, které nejsou uvedené výše, považujeme za zbytek světa.

Vrácení objednávky.

My v SantoVolcano.cz dáme za kvalitu našich produktů ruku do ohně a vždy děláme všechno pro to, aby Vám objednávka dorazila co možná nejdříve a v perfektním stavu. Největší prioritou pro nás ale přesto je spokojenost našich zákazníků. Takže pokud i přesto potřebujete zboží z jakéhokoliv důvodu vrátit, jsme tu pro Vás.

Rádi bychom zdůraznili, že aby bylo možné začít postup reklamace, je nutné níás napřed kontaktovat. Jsme tu, abychom Vám pomohli!

Kolik dní mám k dispozici, pokud chci vrátit zboží nebo celou objednávku?

Na reklamaci zboží máte právo dle zákona 14 dnů a my Vám potom vrátíme peníze. Vrátit zboží můžete z jakéhokoliv důvodu, a to i pokud si prostě nákup jen rozmyslíte.

Pokud prostě změním názor a rozhodnu se poslat zboží zpět, kdo bude platit poštovné?

V takovémto případě je výlučně na zákaznících, aby uhradili veškeré poplatky za doručení reklamovaných produktů a také se ujistili, že je zboží dobře zabaleno a vráceno nepoškozené. Proto doporučujeme zvolit vhodné ochranné balení a poslat zboží kurýrní službou nebo doporučeně, raději než běžnou zásilkou.

Pokud byl výrobek použit, nebo je původní balení otevřené či poškozené, reklamace nebude možná. Firma SantoVolcano.cz přijme k vrácení pouze nepoužité produkty v jejich původním balení a s doprovodem příslušných dokladů.

Moje objednávka dorazila, ale obal je viditelně poškozený. Co mám dělat?

V takovémto případě je potřeba okamžitě prohlédnout celou objednávku a ujistit se, že všechny produkty zůstaly nepoškozené. Váš podpis na formuláři o převzetí potvrzuje, že objednávka byla doručena v perfektním stavu. Proto se prosím přesvědčte, že tomu tak skutečně je. Kurýr nenese žádnou odpovědnost, pokud jste zásilku převzali a potvrdili podpisem bez ověření jejího stavu. Pokud si nejste jisti, zda je se zásilkou všechno v pořádku, důkladně ji prozkoumejte. Zaměstnanec kurýrní služby je povinen počkat, zatímco si ověřujete neporušenost zásilky. My vždy předáváme kurýrům zásilku v perfektním stavu a je tudíž nezbytné jakýkoliv nalezený problém nahlásit při převzetí, jelikož je pak povinností doručovací služby uhradit jakékoliv náklady na vrácení zboží.

Pokud v průběhu prohlídky zásilky najdete na produktu jakékoliv vady, zaznamenejte je, odmítněte zásilku převzít a okamžitě kontaktujte firmu SantoVolcano.cz.

V každém případě Vám zákon dává možnost přijmout poštovní zásilku s výhradou a kurýr pak v přítomnosti příjemce sepisuje protokol (buď pomocí přenosného elektronického zařízení, nebo vyplněním příslušného formuláře).

Od chvíle, kdy Vám jsou produkty dodány, už za jejich vlastnictví a spojená rizika nesete odpovědnost pouze Vy.

Balení bylo nepoškozené, ale jeden z produktů je vadný. Co mám dělat? 

Pokud je zakoupený produkt poškozený nebo s vadou, společnost SantoVolcano.cz ho po úspěšném dokončení reklamačního procesu nahradí, nebo pokud výměna produktu není možná, vrátíme Vám peníze.

Mohu vrátit i produkty, které byly zakoupeny jako součást zvýhodněné sady?

Ano, můžete, pokud je vrácena celá sada.

Jaký je správný postup při reklamaci zboží?

Za prvé je třeba mít na paměti, že před začátkem reklamačního procesu je nejprve třeba kontaktovat společnost Vám. Pamatujte: jsme tu, abychom Vám pomohli. To je první krok.

Především pro Vaše pohodlí a v souladu s právními předpisy pak najdete v našem internetovém obchodě speciální formulář pro vrácení zboží, kde můžete podrobně a přesně uvést detaily vaší objednávky a důvody, proč ji chcete vrátit. Příslušný formulář je k dispozici ve Vašem účtu v záložce „Reklamační řád“.

Je třeba poslat něco dalšího?

K vrácenému zboží je třeba přiložit fotokopii účtenky a formu nebo formy, jimiž si ho přejete nahradit.

Firemní zákazníci, jimž byla při nákupu vystavena faktura, musejí k vrácenému zboží přiložit i příslušný dodací list.

Na jakou adresu mám reklamované zboží zaslat?

Do našeho ústředního skladu, na tuto adresu:

Santo Volcano Showroom
Zámecký vrch 391/3
Karlovy Vary 360 01

Jak obdržím vrácené peníze?

Pokud jste k nákupu použili platební kartu, peníze Vám budou zaslány zpět na účet. Pokud jste platili bankovním převodem, vrácené peníze Vám převedeme zpět na účet. Nebo pokud jste platili hotově na pokladně Showroomu, peníze vám můžeme poskytnout hotově či na Vámi udaný bankovní účet.

Za jak dlouho vrácené peníze obdržím?

Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 30 dnů od data obdržení reklamovaných produktů a dokončení reklamačního řízení.

Je možné, že bude reklamace zamítnuta?

Pokud se po obdržení zásilky společností SantoVolcano.cz prokáže, že podmínky pro reklamaci nebyly splněny, reklamace se zamítne. V takovém případě se zboží zašle zpět zákazníkovi, který pak musí zaplatit poštovné.

NewsLetter

Proč bych se měl/a přihlásit k odběru newsletteru od SantoVolcano.cz?

Jako první se dozvíte o našich nejnovějších produktech a speciálních nabídkách! Ve společnosti SantoVolcano.cz rozhodně nezahálíme a rádi zkoušíme různá vylepšení a inovace. Náš internetový obchod tak bez přestávky přichází s novými řadami produktů. Také Vám budeme posílat naše úžasné akce pro daný týden/měsíc a v některých případech také nabídky vytvořené speciálně jen pro Vás. Může se jednat o dechberoucí slevy, produkty k objednávce zdarma, poštovné zdarma, možnost získání vyšší odměny za produkt a podobně. Opravdu o to chcete přijít? Rovnou se přihlaste k odběru!

Které údaje jsou potřeba pro přihlášení k odběru newsletteru?

Váš e-mail a celé jméno. Jak snadné!

Jak jsou chráněny mé osobní údaje?

Veškerá datová komunikace na našich webových stránkách je zcela bezpečná. Na stránkách máme nainstalován bezpečnostní certifikát, ale to není to jediné, co k zabezpečení vašich osobních údajů používáme. K zasílání svých newsletterů používá společnost SantoVolcano.cz největší informační platformu na světě, a vaše osobní údaje jsou tak v naprostém bezpečí.

Mohou být moje osobní data a e-mailová adresa poskytnuta třetím stranám?

V žádném případě a za žádných okolností! Tyto údaje používáme pouze pro reklamní účely společnosti SantoVolcano.cz a k ničemu jinému, jak je uvedeno v našem GDPR.

Co je metoda double opt-in, kterou používáte u svého newsletteru?

Jak už bylo vysvětlenu výše, bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Z tohoto důvodu používáme tzv. double opt-in metodu, abychom se ujistili, že na náš newsletter dostanou jenom ti, kteří o něj opravdu stojí. Double opt-in v podstatě znamená, že po přihlášení k odebírání našeho newsletteru dostanete na Vámi zadanou adresu ještě e-mail s aktivačním odkazem. Přihlášení k newsletteru je pak aktivováno až poté, co uživatel klikne na tento odkaz.

Můžu se z odběru vašeho newsletteru odhlásit?

Samozřejmně, kdykoliv. Jenom je třeba kliknout na příslušný odkaz, který najdete na konci každého obdrženého NewsLetteru. Navíc také dostanete e-mail potvrzující Vaše odhlášení.

Všeobecně

Jsou ceny ve vašem online obchodu stejné jako ty v kamenných prodejnách?

Ne. Rozdílem je, že v internetovém obchodě často najdete speciální nabídky a slevy. A po vytvoření účtu tam můžete sbírat odměny za věrnost a vaše nákupy.

Našel/našla jsem na vašem internetovém obchodě chybu, nebo bych rád/a něco navrhl/a nebo prodiskutoval/a. Jak vás mohu kontaktovat?

  1. Přes e-mail na info@santovolcano.cz
  2. Zavolejte nám (+420 353 311 642) v pracovních dnech mezi 10:00 a 18:00.
  3. Dopisem zaslaným poštou do našeho Showroomu na adresu:

Santo Volcano ShowRoom
Zámecký Vrch 391/3
Karlovy Vary
360 01

Ve kterých jazycích můžete komunikovat?

Komunikaci je možné vést v Českém, Slovenském, Anglickém, Německém a Ruském jazyce. A v budoucnu přidáme i další…😊